Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Stručno usavršavanje i edukacija nužni su za osiguranje i podizanje kvalitete rada, a u djelatnosti hitne medicine posebno su važni zbog odgovornosti koju djelatnici imaju tijekom zbrinjavanja životno ugroženih pacijenata.  Više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Svim hitnjacima čestitamo Nacionalni dan hitne medicinske službe!

Svima vama koji izlazite na teren, vama koji reanimirate u dvorištima kuća, i u mraku u pušnicama, pokraj režećih pasa, vama koji izvlačite pacijente iz auta u mokrim kanalima, vama koji se vraćate krvavi s prometnih nesreća, vama koji plačete nakon reanimacije djeteta, vama koji vozite sa sirenama kroz gužvu kako bi što prije stigli do pacijenta, vama koji preko telefona dajete upute za laičku reanimaciju, vama koji proglašavate smrt u kućama i tješite obitelj, vama koji se nakon intervencije pitate jesam li učinio sve što sam mogao, vama koji preko telefona vodite porod u kući, vama koji se s medicinskom opremom penjete preko ograda kako bi došli do pacijenta, vama koji režete pupčane vrpce u vozilu, vama koji se penjete na krovove vlakova kako bi pregledali ozlijeđene migrante. Svima Vama koji osjećate ushit kada pacijent prodiše. Svima vama koji kradete pacijente smrti, čestitamo Vaš dan!

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!

Nacionalni dan HMS-a