Od suradljivosti do izvrsnosti
Svjetski tjedan kvalitete se obilježava svake godine u drugom tjednu mjeseca studenog te je postao globalna inicijativa za podizanje svijesti o važnosti kvalitete u svim aspektima života. Cilj je potaknuti organizacije, institucije i pojedince na promicanje visokih standarda u poslovanju te unaprjeđenje kvalitete proizvoda i usluga koje se koriste svakodnevno.
S obzirom da ključnu ulogu u spašavanju života ima upravo hitna medicinska služba, naglasak ovogodišnje inicijative je stavljen na unapređenje brzine, preciznosti i sigurnosti pacijenata i osoblja.
Kvaliteta u hitnoj medicini ima izravan utjecaj na život jer su upravo minute, pa i sekunde, često presudne za spašavanje života. Visoka kvaliteta hitnih službi podrazumijeva brzu reakciju, točnu početnu procjenu i primjenu najbolje medicinske prakse. Uvođenjem standardiziranih postupaka i protokola te kontinuirana edukacija osoblja o najnovijim metodama spašavanja, hitna medicinska služba pruža bolju skrb pacijentima u najkritičnijim trenucima.
Uz kontinuiranu edukaciju djelatnika, posebno treba naglasiti važnost edukacije građana o osnovnim postupcima prve pomoći jer brza intervencija očevidaca značajno povećava preživljavanje do dolaska hitne službe. I ove godine djelatnici ZHM VSŽ organizirali su edukaciju građana u sklopu obilježavanja Nacionalnog dana hitne medicinske službe na temu „Oživljavanje uz upotrebu AVD – a“.
Svjetski tjedan kvalitete u hitnoj medicini podsjeća nas kako su stalna edukacija i visoki standardi ključ za sigurne i uspješne izazove s kojima se hitna služba susreće na terenu.
Ovaj tjedan stoga predstavlja poziv na zajednički rad koji će omogućiti hitnim medicinskim timovima da što kvalitetnije i sigurnije obavljaju ključnu ulogu u društvu.
Neka nam zajednički cilj bude neprekidna težnja ka izvrsnosti.