Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Stručno usavršavanje i edukacija nužni su za osiguranje i podizanje kvalitete rada, a u djelatnosti hitne medicine posebno su važni zbog odgovornosti koju djelatnici imaju tijekom zbrinjavanja životno ugroženih pacijenata.  Više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Od suradljivosti do izvrsnosti

Svjetski tjedan kvalitete se obilježava svake godine u drugom tjednu mjeseca studenog te je postao globalna inicijativa za podizanje svijesti o važnosti kvalitete u svim aspektima života. Cilj je potaknuti organizacije, institucije i pojedince na promicanje visokih standarda u poslovanju te unaprjeđenje kvalitete proizvoda i usluga koje se koriste svakodnevno.

S obzirom da ključnu ulogu u spašavanju života ima upravo hitna medicinska služba, naglasak ovogodišnje inicijative je stavljen na unapređenje brzine, preciznosti i sigurnosti pacijenata i osoblja.

Kvaliteta u hitnoj medicini ima izravan utjecaj na život jer su upravo minute, pa i sekunde, često presudne za spašavanje života. Visoka kvaliteta hitnih službi podrazumijeva brzu reakciju, točnu početnu procjenu i primjenu najbolje medicinske prakse. Uvođenjem standardiziranih postupaka i protokola te kontinuirana edukacija osoblja o najnovijim metodama spašavanja, hitna medicinska služba pruža bolju skrb pacijentima u najkritičnijim trenucima.

Uz kontinuiranu edukaciju djelatnika, posebno treba naglasiti važnost edukacije građana o osnovnim postupcima prve pomoći jer brza intervencija očevidaca značajno povećava preživljavanje do dolaska hitne službe. I ove godine djelatnici ZHM VSŽ organizirali su edukaciju građana u sklopu obilježavanja Nacionalnog dana hitne medicinske službe na temu „Oživljavanje uz upotrebu AVD – a“.

Svjetski tjedan kvalitete u hitnoj medicini podsjeća nas kako su stalna edukacija i visoki standardi ključ za sigurne i uspješne izazove s kojima se hitna služba susreće na terenu.

Ovaj tjedan stoga predstavlja poziv na zajednički rad koji će omogućiti hitnim medicinskim timovima da što kvalitetnije i sigurnije obavljaju ključnu ulogu u društvu.

Neka nam zajednički cilj bude neprekidna težnja ka izvrsnosti.

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!

Nacionalni dan HMS-a