Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Stručno usavršavanje i edukacija nužni su za osiguranje i podizanje kvalitete rada, a u djelatnosti hitne medicine posebno su važni zbog odgovornosti koju djelatnici imaju tijekom zbrinjavanja životno ugroženih pacijenata.  Više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Dana 19. lipnja 2023. godine započelo je specijalističko usavršavanje prvostupnika sestrinstva u djelatnosti hitne medicine.

Specijalizacije su namijenjene djelatnicima hitne medicinske službe koji rade u Timu 2 bez liječnika. Edukacija će trajati godinu dana, a nakon što što polože specijalistički ispit i postanu specijalisti, prvostupnici sestrinstva steći će veće znanje, kompetencije i ovlasti u radu. Biti će osposobljeni započeti liječenje određenih hitnih stanja bez prisutnosti liječnika.

Zavod za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske uputio je 4 prvostupnika sestrinstva na specijalizaciju u djelatnosti hitne medicine. Specijalizacija će se financirati sredstvima Europske unije iz Nacionalnog programa za oporavak i otpornost. U narednom periodu plan je Zavoda poslati na specijalizaciju još 6 specijalizanata.

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!