Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Stručno usavršavanje i edukacija nužni su za osiguranje i podizanje kvalitete rada, a u djelatnosti hitne medicine posebno su važni zbog odgovornosti koju djelatnici imaju tijekom zbrinjavanja životno ugroženih pacijenata.  Više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Svim izvanbolničkim i bolničkim hitnjacima čestitamo Nacionalni dan HMS-a!

Nacionalni dan HMS-a proglasio je Hrvatski Sabor i obilježava se svake godine 30. travnja. Zavod za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije posvetio je cijeli tjedan promoviranju važnosti i prepoznatljivosti HMS-a. Održano je predavanje i radionica za djelatnike Centra za rehabilitaciju „Mala Terezija“ na temu zbrinjavanja hitnih stanja za laike. Stavljena je u funkciju nova zgrada HMS-a u  ispostavi Vukovar. Na simpoziju „Organizirajmo zdravstvo“ u Osijeku predstavljen je razvoj izvanbolničke hitne medicinske službe u Vukovarsko-srijemskoj županiji, a na sam Nacionalni dan HMS-a djelatnici su na korzu u gradu Vinkovcima prezentirali vozilo i medicinsku opremu građanima, te su sve zainteresirane građane učili postupcima laičke reanimacije. Posebno pohvalno su se odazvali odgojiteljice, roditelji i djeca polaznici Katoličkog vrtića „Eden“, jer je iznimno važno da se od najmlađe dobi građane senzibilizira o važnosti hitne medicinske službe i postupaka pružanja pomoći prije dolaska HMS-a na mjesto događaja. Najbolji ishodi liječenja životno ugroženih pacijenata postižu se suradnjom laika i zdravstvenih djelatnika.

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!