Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Stručno usavršavanje i edukacija nužni su za osiguranje i podizanje kvalitete rada, a u djelatnosti hitne medicine posebno su važni zbog odgovornosti koju djelatnici imaju tijekom zbrinjavanja životno ugroženih pacijenata.  Više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Dana 30. listopada 2020. godine župan Božo Galić svečano je uručio ključeve dva nova vozila hitne medicinske službe ravnatelju Zavoda za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije Mati Matiću.

Vozila hitne medicinske službe ukupne vrijednosti 1 070 000 kuna financirana su županijskim decentraliziranim sredstvima i u potpunosti su opremljena sukladno standardu za vozila za obavljanje djelatnosti izvanbolničke hitne medicine. Ravnatelj Zavoda Mato Matić istaknuo je da će nova vozila osigurati kvalitetno zbrinjavanje životno ugroženih pacijenata, sigurnost i udobnost pacijenata i djelatnika hitne medicinske službe.

Nova vozila biti će raspoređena u ispostave Zavoda u Vukovaru i Drenovcima.

Ravnateljica Hrvatskog zavoda za hitnu medicinu Maja Grba-Bujević nazočila je primopredaji vozila i pohvalila Zavod za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije kao svijetli primjer reforme hitne medicinske službe koji stoji uz bok svakoj europskoj hitnoj medicinskoj službi.

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!

Nacionalni dan HMS-a