Sample image

Hitne intervencije

Prijem poziva za hitne liječničke intervencije obavljaju tri dispečera, koji na temelju razgovora s pozivateljem, koristeći ciljena pitanja bez sugeriranja odgovora, nakon procjene raspoloživih podataka o prirodi bolesti ili događaja, samostalno donose odluku o daljnjem postupku.

Edukacijski centar

Edukacijski centar

Stručno usavršavanje i edukacija nužni su za osiguranje i podizanje kvalitete rada, a u djelatnosti hitne medicine posebno su važni zbog odgovornosti koju djelatnici imaju tijekom zbrinjavanja životno ugroženih pacijenata.  Više...

Sample image

Ambulanta

Ambulanta je smještena u sklopu Zavoda za hitnu medicinu rada. Radi bez stanke, 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Prima sve osobe koja same zatraže pomoć, kao i one koje dovode liječnici s terena.

 

Sample image

Dežurstva

Sportske i kulturne priredbe, političke i duge skupove na kojima se okuplja veći broj ljudi često osiguravaju timovi hitne pomoći koji dežuraju na licu mjesti da bi u slučaju potrebe odmah mogli intervenirati.

Središnje obilježavanje dana hitne medicinske službe obilježeno je 30. travnja 2019. godine u Rijeci.

Timovi hitne medicinske službe svih županijskih zavoda za hitnu medicinu na riječkom korzu predstavljali su građanima svoj rad i opremu, te ih informirali o hitnim medicinskim postupcima kojima se pacijentu pruža hitna medicinska skrb. Tim Zavoda za hitnu medicinu Vukovarsko-srijemske županije prezentirao je građanima trauma pregled, te je zainteresirane laike educirao kako svaki građanin može pružiti hitnu pomoć do dolaska hitne medicinske službe.

Edukacija građana o pružanju hitne pomoći važna je karika u lancu preživljavanja i počinje od vrtićke dobi. Djelatnike HMS i građane posjetili su i visoki državni dužnosnici koji su im čestitali na uspješnom i požrtvovnom radu.

Pažnja!

Nepotreban ili lažni poziv zauzima telefonsku liniju i onemogućava pomoć onima čiji je život ugrožen. Pitanja koja vam postavlja medicinski dispečer neophodna su kako biste brzo dobili pomoć kada vam je potrebna!

Zapamtite! Odgovarajući na pitanja medicinskog dispečera pomažete mu da on pomogne vama!

Zauzeta telefonska linija znači samo da medicinski dispečer razgovara s osobom koja također treba pomoć.

Sve što trebate znati o HMS

Pokreni srce, spasi život!